VWFS: Jak wprowadzić Polskę na mapę elektromobilności

Po polskich drogach jeździ ponad 10 tys. aut elektrycznych. W Hiszpanii, kraju o porównywalnej do Polski licznie samochodów osobowych jest ich ponad cztery razy więcej. Z czego to wynika? Czy Polscy są zainteresowani zakupem aut elektrycznych? Na jakie zachęty mogą liczyć dziś i w przyszłości? O tym dyskutowali przedstawiciele Volkswagen Financial Services Polska z dziennikarzami podczas spotkania prasowego pt. „Jak wprowadzić Polskę na mapę elektromobilności?”

2020-01-22 10:27:39

Daria Zielaskiewicz, Dyrektor Marketingu i Brand Managementu Volkswagen Financial Services Polska oraz Mikołaj Woźniak, Prezes Volkswagen Financial Services Polska przekonywali, że celem Grupy jest popularyzowanie elektromobilności, a co za tym idzie eliminacja barier zakupu takich pojazdów.

Dlatego przedstawiona została nowa oferta finansowania VWFS, która zakłada, że w ciągu 7 lat samochodu elektrycznego będą mogli używać nawet trzej różni klienci o zróżnicowanej sile nabywczej – od osoby kupującej nowe auto, przez nabywcę pojazdu „młodego” używanego (3-letniego), do klienta wybierającego samochód używany (6-letni). Przykładowo osoba kupująca nowe auto będzie płaciła ratę 1800 zł, osoba kupująca auto 3-letnie: 1300 zł. W przypadku auta 6-letniego rata wyniesie 800 zł.

Grupa Volkswagen w ciągu najbliższych 5 lat przeznaczy 60 miliardów EUR na rozwój elektromobilności, samochodów hybrydowych oraz cyfryzację. 33 miliardy EUR z tej kwoty koncern zainwestuje w samą e-mobilność. Do 2029 roku Grupa wprowadzi na rynek około 135 e-modeli: 75 z napędem wyłącznie elektrycznym oraz 60 z hybrydowym.

ZNAJDŹ NAS: