Corporate Solutions. Zespół PSA dla klientów flotowych rozwija się

Przedstawiciele firm sektora CFM, kierownicy autoryzowanych serwisów marek Peugeot i Citroën, a także przedstawiciele dealerów marek grupy PSA: Citroën, Peugeot i DS Automobiles uczestniczyli w kolejnym spotkaniu serwisowym Corporate Solutions w formie warsztatu poświęconym nowym rozwiązaniom serwisowym.

2017-08-28 15:08:09

Część pierwsza spotkania, dostępna dla mediów branżowych, poświęcona była m.in. przedstawieniu uczestnikom nowości, które pojawią się wkrótce w ofercie serwisowej marek należących do francuskiej grupy PSA. O tych zagadnieniach mówił Piotr Karaszewicz, Parts & After Sales Manager Peugeot  Citroën Poland w PSA Peugeot Citroën.

Następnie w tajniki flotowego programu serwisowego uczestników wprowadzał Krzysztof Ciosek, specjalista ds. analizy rynku części zamiennych i serwisu w PSA. Warto wspomnieć, że pan Krzysztof Ciosek jest ekspertem do spraw obsługi posprzedażnej. Ukończył Wydział Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego, zaś w branży motoryzacyjnej pracuje od 1990 r. Związany jest z PSA Dyrekcją Serwisu i Części od 2002 r.

Cechami flotowego programu serwisowego PSA Peugeot  Citroën są: dwa poziomy świadczeń we wszystkich serwisach obsługujących floty, jednolity rabat na części zamienne, rabat na ogumienie i przechowywanie kół/opon zimowych oraz mycie pojazdu. Ponadto klienci programu Corporate Solutions PSA mogą liczyć na doradcę serwisowego zajmującego się tylko obsługą klienta flotowego, samochód zastępczy oraz usługę door to door. Grupa PSA wprowadziła także nowy system dystrybucji części zamiennych gwarantujący dostawę części zamiennych dwa razy dziennie, który od 2017 r. działa w Warszawie i Łodzi, jednak docelowo będzie dostępny w autoryzowanych serwisach marek PSA w całej Polsce.

Klienci flotowi mogą w serwisach autoryzowanych marek PSA liczyć na możliwość umówienia wizyty w serwisie przez internet oraz na zryczałtowaną ofertę na podstawowe czynności obsługowe, która dostępna jest z poziomu użytkownika via internet. Do tego dochodzą części zamienne gamy EUROREPAR do samochodów starszych niż trzyletnie – także innych marek.

Do programu flotowego grupy PSA mogą przystąpić firmy posiadające minimum pięć samochodów marki Peugeot. I tu na poziomie pierwszym klienci otrzymują świadczenia według regulaminu, w tym 15-proc. rabat na części. Natomiast na poziomie drugim, który jest dostępny dla klientów flotowych posiadających minimum 50 samochodów marki Peugeot, klienci otrzymują świadczenia według regulaminu, w tym 20-proc. rabat na części zamienne. Program flotowy obejmuje samochody będące w okresie gwarancji i po gwarancji.

Zasady wprowadzania samochodów do baz pojazdów flotowych w PSA są takie, że ASO na terenie Polski posiadają dostęp do aplikacji online „web analizator”, zawierającej bazy pojazdów flotowych wraz ze wszystkimi informacjami dotyczącymi autoryzacji napraw oraz przysługujących świadczeń. Aktualizacje są dokonywane na bieżąco na podstawie nadsyłanych pocztą elektroniczną plików (formularz – jest załącznikiem do regulaminu). System obsługi baz pojazdów jest identyczny w przypadku wszystkich marek grupy, zaś zgłoszenia są dokonywane przez właściciela pojazdu lub przez upoważnionego dilera lub ASO. Dla potrzeb komunikacji z klientami flotowymi istnieje dedykowany adres poczty elektronicznej Dyrekcji Części Zamiennych i Serwisu: flota-serwis@mpsa.com.

W kwestii dotyczącej zobowiązań ASO uczestniczących w programie, w zakresie napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych obowiązuje priorytetowe przyjęcie pojazdu do przeglądu lub naprawy, w tym: zdiagnozowanie / sprawdzenie pojazdu w pierwszej kolejności, przystąpienie do naprawy w możliwie najkrótszym czasie oraz zamówienie części zamiennych w trybie pilnym. ASO muszą być otwarte w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie i 8.00-14.00 w soboty. Istnieje możliwość podstawienia samochodu do ASO poza godzinami jego pracy. Ponadto jest wyznaczony doradca serwisowy odpowiedzialny za obsługę i kontakty z klientami flotowymi, stale dostępny w godzinach pracy każdego ASO pod wskazanym numerem telefonu.

Oprac. PM na postawie źródeł PSA Peugeot Citroën

ZNAJDŹ NAS: