Magazyn 10/2018

W najnowszym, październikowym numerze wybierzecie się z nami m.in. w podróż na Targi Paris Motor Show. To jednak dopiero początek. W środku znajdziecie także takie materiały jak m.in.:

2018-10-30 10:38:57
  • Nowa odsłona Mercedesa-AMG GT - Na świecie nie brakuje klientów z zasobnymi portfelami, którzy chcą jeździć samochodami mającymi prawdziwie sportowy charakter, ale gwarantującymi przy okazji odpowiednią porcję praktyczności i przestrzeni w środku. Najnowszą propozycją Mercedesa-AMG dla tych osób jest model GT w 4-drzwiowym nadwoziu.
  • Nowy Opel Combo z tytułem International Van of the Year 2019
  • Odświeżony Fiat 500X: kosmetyczna rewolucja - W drugiej połowie bieżącego roku do polskich salonów Fiata trafił odświeżony crossover. Fiat 500X został lekko zmieniony z zewnątrz, lecz największą rewolucję przeszedł wewnątrz i od strony technologii. My mieliśmy już okazję przekonać się, jak prezentuje się nowa generacja w stajni włoskiego koncernu.
  • Mondial Paris Motor Show 2018: małe, wielkie święto motoryzacji - Co dwa lata stolica Francji, na przemian z Frankfurtem, zamienia się w stolicę europejskiej, a nawet światowej motoryzacji. Tegoroczna edycja z pewnością była inna niż wszystkie. Jeszcze nigdy przedtem z pokazywania swoich premier w Paryżu nie zrezygnowało tak wielu motoryzacyjnych gigantów. W stolicy Francji zabrakło m.in. Forda, Grupy FCA, Nissana, Opla, Volkswagena i Volvo. Było skromnie? Tylko na pozór. Tegoroczny Salon Samochodowy w Paryżu nie zawiódł bowiem pod względem liczby premier i ich znaczenia dla świata motoryzacji.
  • Szykowny miejski styl w hybrydowym wydaniu – MINI Countryman Plug-in Hybrid
  • Bazowe wyposażenie a wybór klienta – segment C pod lupą - Kupno samochodu za cenę podstawową, którą kuszą klientów producenci w reklamach, zazwyczaj oznacza wejście w posiadanie egzemplarza, który spełnia swoje zasadnicze zadanie, czyli pozwala się przemieszczać, ale oferuje nieraz niezadowalającą jak na dzisiejsze standardy ilość dodatków na pokładzie. W poprzednim numerze „Floty” przedstawiłem, jak wygląda sytuacja w segmencie B i ile trzeba dopłacić do jego przedstawicieli, aby uzyskać rozsądny poziom wyposażenia – średnio okazało się, że konieczne jest dodanie 23% początkowej wartości auta. Teraz czas przyjrzeć się segmentowi C.
  • Leasing dla oszczędnych, czyli szukamy auta firmowego za mniej niż 1000 zł - Młode, nowe firmy wkraczające na rynek zwykle nie mogą pochwalić się potężnymi zasobami finansowymi. Trudno sobie jednak wyobrazić pracę w niektórych branżach bez posiadania samochodu. Poniżej sprawdzimy możliwości, jakie daje leasing, a konkretniej – poszukamy nowego samochodu z ratą do 1000 zł miesięcznie. Wbrew pozorom wybór jest całkiem spory.
  • Case, czyli sprawa transportu na IAA Hanower 2018 - Tegoroczne targi pojazdów użytkowych IAA w Hanowerze odbyły się pod hasłem „Driving Tomorrow”. Angielska nazwa może być sposobem na umocnienia międzykontynentalnej rangi imprezy, która przetrwała czasy niesprzyjające wystawom tej specjalności. W jej przeddzień odbyła się uroczystość podkreślająca, że produkcja środków transportu jest teraz zadaniem dla globalnych graczy.
  • Zamówienia publiczne bez tajemnic, czyli o tym, jak poprawnie przygotować ofertę przetargową

W środku znajdziecie także dział poświęcony Aucie Firmowemu, a w nim:

  • Audi A6 – rodzinny biznesmen
  • 99% ideału – nowe BMW X3
  • Lexus LC500h: ekosamuraj
  • Mercedes Sprinter 316 CDI: wielki powrót mistrza
  • Mercedes X250D: bez gwiazdy nie ma jazdy
  • Kiedy wyposażenie ma znaczenie, czyli czy warto wybierać droższe wersje? - na przykładzie dwóch Volkswagenów Golf Sportsvan.

ZNAJDŹ NAS: